Jaa tämä sivu

Syyspäivät 25.-27.8.2023 Sysmä Campingillä

Sysmässä pidettiin syyspäivät venetsialaisten aikaan elokuun lopulla. Kerhon vuosikokous pidettiin myös siellä.

Ohjelmassa arpajaiset, saunomista, makkaranpaistoa ja ajelulenkki.

Forssan Pick-Nick 6.8.2023

Pick-Nick 6.8.2023 järjestettiin Forssassa ja olemme perinteisesti siellä olleet läsnä.

Nytkin kokoonnuttiin Forssan Autokeitaalla ja ajettiin siitä joukolla paikalle.

Nähdään taas Vorssassa 2024.

Kokoontuminen klo 12.00 Forssan Autokeitaalla, Keitaankatu 1, 30100 Forssa

Kesäpäivät 2023 Siikaranta Campingillä

Vuoden 2023 kesäpäivät järjestettiin Siikaranta campingillä Porin lähellä 30.6-2.7.2023. Ohjelmassa oli perinteisesti arpajaiset, saunomista, makkaranpaistamista ja ajelulenkki. Sää suosi perjantaina paikalle tulijoita, mutta lauantaina ajelulenkki tehtiin sateessa. Merimestassa käytiin syömässä ajaen, mutta vain osa lähti Merkikarvialle ajelulenkille. Myös Viron trike kerhon jäseniä oli paikalla ja kiitos heille mukavasta seurasta.

Ajokauden avajaiset 26.-28.5.2023

Ajokauden avajaistapatuma oli Tammelassa Venesilta Campingillä toukokuun viimeinen viikonloppu.

Majoitus varattiin perinteisesti suoraan campingiltä: puh. 0505551996 ja sähköposti venesilta.camping@gmail.com

Paistettiin makkaraa ja saunottii ja pidetiiän mukavaa leiriä. Lauantaina ajettiin perinteinen ajelulenkki Humppilaan ja käytiin lounaalla omakustanteisesti Lasitornissa.

American Car Show Ouluhalli 13.-14.5.2023

Kerholla on osasto Ouluhallissa. Käykäähän tutustumassa.

Classic Motorshow Lahdessa 6.-7.5.2023.

Yhdistykselle on varattuna osasto Lahden tapahtumaan. Esillä trikejä vaunuineen. Tule tutustumaan.

American Car show 2023

Yhdistyksellä oli oma osasto Helsingin Messukeskuksessa American Car showssa 7.-9.4.2023. Esillä oli neljä erilaista trikeä! Kiinnostuneita oli kiitettävästi.

Triket saivat myös somessa huomiota ja niitä käytiin kuvaamassa.

Pikkujoulut 14.-15.1.2023 Hämeenlinnan Aulangolla

Sysmä Camping 26.-28.8.2022

Pikkujoulut järjestettiin perinteisesti tammikuussa ja tällä kertaa aiheena oli naamiaiset.

Hienoja pukuja oli osallistujilla. Voittajaksi äänestettiin Petri -  Suomen Johnny Depp Pirates of the Carribean aiheisella asulla jota täydensi Pian saman henkinen asu. Onnea Petrille.

Toiseksi ja kolmanneksi sijoittuivat Hangon pariskunta psykedeelisillä asuilla ja rauhan sanomalla. Onne Kauko kake pössyttelija ja Peace-Marlen.

Syyspäivät pidettiin Sysmän Campingillä ja kävijöitä oli kivasti, yhteensä 22 trikeä.

Pick-Nick 7.8.2022

Kokoonnuttiin kerhona Forssaan Pick-Nick tapahtumaan. Parikymmentä trikeä oli paikalla.

Vappu ajelua 2022

Vappuna 30.4.2022 kokoonnuttiin Hollolaan Päivin ja Sepon luokse, josta jatkettiin CLASSIC MOTOR SHOWHUN. Sen jälkeen Jarin ja Paulan luokse makkaran paistoon. Kerho tarjosi makkarat, Jari ja Paula grillin. Mukana oli myös Jukka ja Marjo.

Messut on messuttu. Hienoa oli 💜 Kiitos kaikille pyörien tuojille, osaston kasaajille ja purkajille ja kaikille kävijöille 💜 Teitte hienon messu tapahtuman 💜 Kiitos! Ensi vuonna sitten uudelleen 😉 terkuin Päivi ja Timo

TRIKERS CLUB OF FINLAND SYYSPAAMINEN 27.-29.8.2021 SYSMÄ CAMPING

Vuoden 2021 syyspäivät pidettiin Sysmän Campingillä elokuun lopussa venetsialaisten aikaan.

Perjantaina 27.8.2021 majoittumisen jälkeen kokoonnuttiin yhteen campingiltä saadun katoksen alle ja illan ohjelma saattoi alkaa.

Koska kesäpäivillä valittiin MR Trike oli MRS Triken valinnan vuoro. 9 osallistujaa kertoi haastattelijoille, Seppo, Kauko ja Vesa H, keitä ovat ja mistä tulevat. Lisäksi osallistujilta tentattiin miten ovat trike harrastuksen piiriin tulleet ja koska. Lopuksi oli taiteellisen osuuden vuoro ja osallistujat esittivät haluamansa esityksen.

Äänestyksen tuloksena MRS Trikeksi 2021 valittiin kerhon uusin jäsen Mirkku, joka kantoi kruununsa arvokkaasti. Prinsessat Ritva ja Helena saivat kaulaansa Lein. Kaikille jaettiin mini pokaalit.

Kerhon uudistettuja huppareita, t-paitoja ja lippiksiä oli myynnissä samoin uutena maskeja.

Lauantaina klo 11.00 lähdimme ajelulenkille kohti Mani Baaria Kalkkisilla. Siellä osa kävi syömässä ja osa mm. Pihamaan viinipuodissa.

Campingille palattuamme keräännyttiin taas ohjelman pariin ja pidettiin Pubivisa. Paikallaolijat jaettiin viiteen ryhmään ja Päivi Laaksonen kysyi kisakysymykset, jotka hän oli laatinut Seppo Laaksosen kanssa. Kisa oli tiukka ja keltaiselta kortiltakaan ei vältytty. Mutta loppu hyvin kaikki hyvin. Voittajaksi selviytyi huimalla 3 pisteen erolla Team FBI, Vesa Å, Kauko, Virpi, Timo S ja Päivi S. Voittona oli pieni Jalokahvi.

Sauna oli lämmin lauantaina klo 18.00 -21.00 ja perinteisesti naiset saunoivat ensi ja sitten miehet. Vesi oli viileää, joten vain muutama uskaltautui pulahtamaan veteen.

Saunan jälkeen grillattiin kerhon tarjoamat makkarat salaatteineen.

Grillauksen jälkeen oli ohjelmassa arpajaiset. Arpajaisten pääpalkinnoksi kerho oli hankkinut Makitan työkalusarjan ja XO Cognakin. Cognakin voitti Bruno ja Makitan Kauko. Onnea vielä heille.

Sunnuntaina palailtiin pikku hiljaa kotiin päin. Sää suosi koko viikonlopun ja kotimatkan, joten reissu oli kyllä todella hauska!

Lämpimästi kiitos kaikille osallistujille ja aputrikeläisille järjestelyjen kanssa auttamisesta!

Clubin hallitus ja sihteeri sekä huvitoimikunta

Kesäpäivät 2.-4.7.2021 Juvan Camping alueella

Kesäpäivät pidettiin viihtyisällä Juvan Camping alueella.

Perjantaina majoittumisen jälkeen nautittiin maistuva kerhon tarjoama päivällinen camping alueen kahvilassa.

Ruokailun jälkeen ohjelmassa oli MR Trike 2021 valinta. Kaikki paikalla olevat herrat osallistuivat.

Tasaisen äänestystuloksen perusteella MR Trikeksi valittiin Jari Tommola ja hänelle perintöprinssit Jouko Vainio ja Jarmo Pelli.

Lauantaina aamupäivällä pidettiin kerhon kokous, jossa valittiin hallitus sekä varapuheenjohtaja ja huvitoimikunta.

Kokouksen jälkeen lähdettiin letkassa ajelulle kohti Koikkalan kesätoria. Letkassa oli 27 trikeä. Koikkalassa oli paljon katsojia ja ihmettelijöitä.

Helteisessä kelissä jatkoimme Partalan kuninkaan kartanoon syömää maittavan lounaan.

Kartanolta lähdettäessä piti pari liikenneympyrää kiertää ja herättää pahennusta.

Takaisin Campingille tultuamme järjestimme triket riviin campingin nurmialueelle ja Juva lehteen tulevaa juttua varten.

Illalla saunottiin ja uitiin ihanan lämpimässä järvessä.

Saunan jälkeen pidettiin perinteiset arpajaiset. Arpajaisten pääpalkinnot olivat kerhon tarjoama 150 € lahjakortti Motonettiin ja Makitan  hylsysarja.

Syyspäivät pidettiin Paraisilla, Sollidenin camping alueella. Sää ei suosinut lauantain ajelua, joten se jäi tällä kerralla väliin. Osa kävi ruokailemassa sateesta huolimatta trikellä Paraisten satama-alueella.

Lauantaina saunottiin ja pidettiin arpajaiset. Kiitos kaikille osallistujille.

Syyspäivät 21.-23.8.2020

Kesäpäivät Hanko, Viking motel 26.-28.6.20

Kesäpäivät pidettiin Hangossa helteisessä säässä. Ohjelmassa oli perinteisesti makkaran paistoa, clubikokous, ajelukierros ja saunomista. Tällä kertaa oli myös karting ajot Kauko ja Marlene Näsäsen järjestämänä.

MP-Messut Messukeskuksessa

31.1.-2.2.2020 MP-Messut Messukeskuksessa.

American car show 15.-17.4.2022.

Pikkujoulut 11.-12.1.2020

Pikkujoulut pidettiin tällä kertaa  Sokos hotel Flamingossa, Vantaalla, Kauppakeskus Jumbon yhteydessä.

Aluksi tavattiin Olutpubi Einossa, hotellin vastaanoton edustalla.

Halutessaan sen jälkeen voi innokkaat käydä kylpylässä.

Sen jälkeen otettiin erä ohtokeilausta, kerho tarjosi kaksi rataa.

Lopuksi ruokailtiin Ristorante IlSicilianossa omakustanne

Kiitos kaikille mukanaolosta!

Moristit koulukiusaamista vastaan

Tiistaina 3.9.2019 Pukkila Tapahtumapaikka: Kirkonkylän koulu, Veteraanitie 3, 07560 Pukkila Tapahtuma-aika: Kello 11.00 Kokoontuminen: Kello 10.30, Kahvila Pikku-Eetu, Keskustie 3, 07560 Pukkila

Kerho osallistui tapahtumaan melkein jo perinteisesti.

Ace Corner / Moottoripyörä museolla lahdessa oli viikko sitten sivuvaunu & trike teemapäivä. Keli suosi ja kalustoa oli paljon nähtävillä. Tässä on valokuvaaja Vesa Lampisen loistavia kuvia päivästä, ja on mukana myös sivuvaunujakin.

Ruovesi 16.-18.8.2019

Pidimme syystapaamisen 16.-18.8.2019 yhdessäolon merkeissä Ruoveden Haapasaaren lomakylässä. Kerho tarjosi nuotiomakkaraa sekä saunat. Kiitos tarjoiluista Vesalle ja Virpille.

Päiväajelu suuntautui Tuuriin.

Forssan Pick-Nick 4.8.2019

Perinteinen tapaaminen Vorssassa Raviradalla oli 4.8.2019. Triket kokoontui yhteislähtöön Autokeitaan parkkipaikalle. Tapahtuman nettisivuilla tarkempaa tietoa: http://www.pick-nick.com/

Hyvän asian vuoksi

Suomen Moottoripyörämuseo järjesti yhteistyössä Suomen Punaisen Ristin Veripalvelun kanssa suuren verenluovutustapahtuman museolla Lahdessa 21.7.2019.

Ajatuksena pelastetaa porukalla henkiä ja laittaa veri kiertämään!

Vuosittainen kerhotapaaminen oli tänä vuonna Mikkelissä

Joka vuotinen tapaaminen, viikko juhannuksen jälkeen, 28.-30.6.2019,oli Mikkelissä Visulahdessa.  Samalla Oldtimer Run - harrasteajoneuvo näyttely.

Triker presidentii Gilles Lietti kiitti suomalaisia facebookissa kohteliaasti ❣

International Trikers Meeting Ranska

Clubi järjesteli yhteisen matkan Ranskan kansainväliseen trikers tapahtumaan, joka järjestettiin 30.5.- 2.6.2019 viikonloppuna. Matkaa kertyi kaikkiaan parissa viikkossa yhteensä n. 5000 km. Aix les Bainesissa oli varattuna Hotel du Poet, mutta ei voi suositella.

Lähtö 26.5.2019 Turun satamasta Tukholmaa kohti

Alussa vähän ongelmia, mutta nopeasti päästiin jatkamaan

Matkalla
Perillä

https://youtu.be/4RvwCiOMCPk alueelta

Vasemmalta alkaen: puheenjohtaja Vesa Hietanen, Antti Päivänsäde, Virpi Hietanen, Päivi Sanden, Andres ja Tiina Luhaäär, Timo Sanden, Arto Taipale ja Lars Lönnqvist.

les Amies, le président Gilles Lietti ja puheenjohtaja Vesa Hietanen

Tuliaisten luovutus. Vesa Hietanen, Gilles Lietti ja Päivi Sanden

Salon MaisemaCruising #12  18.5.2019 klo 16.00 alkaen Salon torilla.  Tänä vuonna otamme autot sisään torille klo 16.00 alkaen Horninkadun PÄISTÄ - SEURAATHAN JÄRJESTÄJIEN OHJEITA! Letka lähtee noin klo 18, tämä ilmoitetaan äänimerkein hyvissä ajoin.  HUOM!! Itse tori täytetään jenkkiraudoilla niin pitkälti kuin sinne suinkin mahtuu. Muut harrasteautot max 1979 vuosimalliin asti ovat tervetulleita lisäksi torin varteen, sekä ympyräparkkiin - opastamme myös teidät parkkeihin, joten malttakaa ja noudattakaa ohjeita. Myös kaksi- ja kolmepyöräiset ovat tervetulleita!  **Torilla kahvio Maran Torikeidas on auki niin kauan kunnes letka lähtee. Suolaista & makeaa purtavaa sekä kahvia, virvokkeita jne. Torin varrella jäätelökioskit sekä Ärrä. **Tänä keväänä ajelemme lyhyesti maalaismaisemissa ja näyttäydymme siellä missä yleisö on - kierrämme Pertteliä vähän ristiin rastiin. Meillä EI ole taukoja. Reitin pituus noin 40km.

Salon MaisemaCruising #12 18.5.2019 klo 16.00 alkaen Salon torilla. Tänä vuonna otamme autot sisään torille klo 16.00 alkaen Horninkadun PÄISTÄ - SEURAATHAN JÄRJESTÄJIEN OHJEITA! Letka lähtee noin klo 18, tämä ilmoitetaan äänimerkein hyvissä ajoin. HUOM!! Itse tori täytetään jenkkiraudoilla niin pitkälti kuin sinne suinkin mahtuu. Muut harrasteautot max 1979 vuosimalliin asti ovat tervetulleita lisäksi torin varteen, sekä ympyräparkkiin - opastamme myös teidät parkkeihin, joten malttakaa ja noudattakaa ohjeita. Myös kaksi- ja kolmepyöräiset ovat tervetulleita! **Torilla kahvio Maran Torikeidas on auki niin kauan kunnes letka lähtee. Suolaista & makeaa purtavaa sekä kahvia, virvokkeita jne. Torin varrella jäätelökioskit sekä Ärrä. **Tänä keväänä ajelemme lyhyesti maalaismaisemissa ja näyttäydymme siellä missä yleisö on - kierrämme Pertteliä vähän ristiin rastiin. Meillä EI ole taukoja. Reitin pituus noin 40km.

18.5.2019 Salossa

Trikejen omistajat ja talkooväki, iso kiitos kaikille! Kuvassa oikealta puheenjohtaja Vesa Hietanen, Antti Päivänsäde, sihteeri Virpi Hietanen,Katja Mettinen, Jouko Vainio ja Timo Sanden. Edessä oikealta Lasse Ristikankare, Paula Tommola ja Jari Tommola sekä Päivi Sanden. Lisäksi talkoissa oli mukana Tiina Luhaäär ja Marko ja Kirsi Mähönen.

American Car Show 19.-21.4.2019 Helsingin messukeskuksessa!

Trikers Club of Finland osallistui näyttelyyn neljän triken voimin! American Car Show, Tuning Car Show, Classic Car Show, Custom Truck Show, MC Heaven & Motorsport 2019! 19.-21.4.2019 pidettiin Helsingin messukeskuksessa!

Kiitos talkoolaisille, että saatiin messupaika pystyyn. Kiinnostuneita riitti paljon.

Kiitos myös pyöränsä esille laiitaneille: Antti Päivänsäde, Jouko Vainio, Paula Tommola ja Lasse Ristikankare.